Centrul de înscrieri și referințe are scopul de a facilita și eficientiza informarea și înscrierea utilizatorilor. Reprezintă punctul de lucru cu publicul la care se eliberează permisul de acces în bibliotecă, se oferă informațiile/ referințele aferente înscrierii sau cu privire la serviciile generale per bibliotecă.
Servicii oferite:
- înscriere centralizată a utilizatorilor de la sediul central şi punctele de împrumut ale bibliotecii
- eliberare permis de acces – gratuit pentru toate categoriile de utilizatori
- informare privind condiţiile de înscriere şi împrumut
- informare privind structura bibliotecii, serviciile şi colecţiile acesteia
Servicii contra-cost:
- copiere parţială a documentelor de bibliotecă, anunţurilor şi articolelor apărute în publicaţiile din colecţiile bibliotecii
- copii xerox după documente care nu fac parte din Patrimoniul cultural naţional
Program cu publicul
- Luni: 9.30 – 16.30
- Marți – Vineri: 09.00 – 20.00
- Sâmbătă: 8.30 – 15.30
- Duminică, Sărbători legale: Închis
Buna ziua! As dori sa ma inscriu la biblioteca inainte de inceperea anului universitar, se poate fara carnetul de student, pentru ca nu-l am inca? Daca da, atunci care sunt actele necesare?
Buna ziua! Acte necesare, va rog, inscriere pt un adult? Multumesc!
Bună ziua
Pentru obținerea permisului (adulţi), este necesară doar cartea de identitate.
Buna ziua! Costa inscrierea? Care sunt conditiile? Va multumesc!
Permisul este gratuit.
Condiţiile de înscriere sunt afişate pe pagina CONTACT:
ACTELE necesare înscrierii pentru a beneficia de serviciile Bibliotecii Judeţene „Gh. Asachi” sunt: pentru persoanele până în 18 ani – certificatul de naștere / cartea de identitate, după caz, precum și buletinul unuia din părinți; pentru persoanele peste 18 ani este necesară doar cartea de identitate. În cazul minorilor, este necesar ca tutorele legal să semneze Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Permisul este gratuit.