Acasă Sediul central Finalul ediției a III-a „Book-uria Lecturii”

Finalul ediției a III-a „Book-uria Lecturii”

35
0

Astăzi, 28 august 2019, în cadrul Clubului de lectură cu voce tare „Book-uria Lecturii”, Biroul Împrumut pentru Copii a Bibliotecii Județene „Gh. Asachi” Iași a fost din nou un spațiu al  al poveștilor și bunei dispoziții.

Într-o atmosferă de sfârșit de vacanță, membrii Școlii de Teatru „ProfessArt” Iași, coordonați de prof. actrița Luiza Cupceac, au fost prezenți prin Maria Alexandra Moga (animatorul) și Manuela Moga (cititorul) care au citit/animat/socializat interactiv și cu multă dăruire actoricească, cu pilde și învățăminte pe micii prieteni – cititori ai bibliotecii. Ne-au fost alături și copiii de la Centrul de Servicii Sociale „C. A. Rosetti” din cadrul Direcției de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași (însoțiți de Maricica Penelea și Larisa Ailoae).

De ce artă în educația cititului cu voce tare? Pentru că, dezvoltă creativitatea, susține gândirea critică, crește încrederea și stima de sine; încurajează recunoașterea și exprimarea propriilor emoții și sentimente; sporește capacitatea de concentrare; te conectează mai bine cu propriul corp, facilitează lucrul în echipă și dezvoltă modalitatea de a comunica eficient.

Proiectul Book-uria Lecturii a constituit și constituie o provocare de fiecare dată, propunându-le cititorilor noștri o abordare concretă, bine structurată și exhaustivă a artei actoricești. Prin exerciții specifice, cititul cu voce „obligă” actorul să se raporteze în mod real la circumstanțe imaginare, să se bazeze pe simțuri, să fie prezent, să acționeze și să reacționeze în funcție de situația dată. Cititorii și animatorii și din acest an 2019 (iulie și august) sunt talentații și inimoșii tineri actori ai Școlii de Teatru „ProfessArt” din Iași pentru care le mulțumim în mod deosebit.

Tuturor copiilor dornici de povești, părinții și celorlalți membrii ai familiei le mulțumim pentru participare!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here