4 COMENTARII

  1. VERIFICAȚI, care este pricina! Nici azi, 6 februarie 2019, nu pot accesa catalogul on line. Poate funcționează la dumneavoastră, dar nu și pentru cititori.

    • Bună ziua

      Catalogul on-line funcționează.
      Este posibil ca browserul pe care îl folosiți să blocheze funcționarea. Vă recomand să evitați folosirea browserului Chrome – este greoi și împiedică navigarea pe diferite site-uri. Încercați, vă rog, Internet explorer, Edge, Mozilla, Opera…
      Trebuie să aveți instalată o extensie oficială și gratuită a programelor respective (eventual vi se cere să o instalați, veți fi condusă direct la pagina cu pricina sau, pur și simplu, bifați că sunteți de acord cu instalarea) – este vorba de Adobe Flashplayer.
      Dacă tot nu funcționează, vă rog să îmi comunicați un număr de telefon, poate rezolvăm această eroare…

      Cu stimă,
      Cezar Baciu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here